w_mg_1661

 

THERAPEUTIC THAI YOGA MASSAGE

Με την εφαρμογή ρυθμικών πιέσεων σε συγκεκριμένα ενεργειακά σημεία/ ενεργειακές γραμμές (sen) στο σώμα, και με την γιογκική μυική διάταση καθώς και τον σωστό χειρισμό των αρθρώσεων, μπλοκαρίσματα μπορούν να αποδεσμευθούν και η ενέργεια να επανέλθει στην φυσιολογική της ροή.

Στο Thai massage χρησιμοποιούμε τα χέρια, τους αγκώνες, τα γόνατα και τα πόδια για να βρούμε το τέλειο άγγιγμα που χρειαζόμαστε την εκάστοτε στιγμή. Η τεχνική μπορεί καμία φορά να είναι στατική ή μπορεί να είναι και αρκετά δυναμική.  Το μασάζ γίνεται συνήθως σε ματ στο πάτωμα,  ντυμένοι με φαρδιά ελαφριά άνετα ρούχα, και χωρίς τη χρήση λαδιών.

Το Thai massage προάγει την γενική υγεία και την ευεξία. Ο σκοπός του είναι διττός. Από την προληπτική πλευρά, ενεργοποιεί την ελεύθερη ροή της ενέργειας και βελτιώνει την κυκλοφορία των υγρών, την πέψη, την αναπνευστική ικανότητα, την στάση του σώματος, την ευλυγισία καθώς και την απελευθέρωση της έντασης από τα νεύρα. Η θεραπευτική πλευρά του μπορεί να θεραπεύσει έναν μεγάλο αριθμό παθολογιών όπως πόνο στην μέση, πονοκέφαλο, προβλήματα δυσπεψίας, στρες, αϋπνία, νευρική ανισορροπία, μυική ακαμψία του λαιμού και του ώμου κτλ.

Το Thai massage αναπτύχθηκε από τον φίλο και γιατρό του Gautama Siddhartha, Jivaka Kumar Bhaccha, πριν από περίπου 2500 χρόνια. Σήμερα ο Jivaka Kumar Bhaccha θεωρείτε όχι μόνο ως ο εμπνευστής των τεχνικών μάλαξης  αλλά και ως ο πατέρας της ιατρικής και της γνώσης των θεραπευτικών δυνάμεων των ανατολικών βοτάνων. Με το πέρασμα των ετών το Thai massage επηρεάστηκε από την Κινεζική ιατρική και την Αγιουβέρδα, ενώ όπως το γνωρίζουμε σήμερα ολοκληρώθηκε στην Ταϊλάνδη.

Το μασάζ δεν αντικαθιστά την ιατρική γνωμάτευση ή θεραπεία, αλλά μπορεί να βοηθήσει παράλληλα με αυτήν.

Οφέλη του Therapeutic Thai Yoga Massage

Το Therapeutic Thai Yoga Massage λειτουργεί στα διάφορα στρώματα του οργανισμού (Koshas), η θεραπευτική του επίδραση λειτουργεί  σε συναισθηματικό, ενεργειακό και σωματικό επίπεδο.

Σωματικά οφέλη 

  • Βοηθάει στην ανακούφιση από το στρες και προωθεί την χαλάρωση
  • Βοηθάει στην ανακούφιση της μυικής έντασης και ακαμψίας
  • Ανακουφίζει από την δυσφορία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
  • Προωθεί την ταχύτερη επούλωση των συνδέσμων από διαστρέμματα, μειώνει τον πόνο και το πρήξιμο, μείωνει την δημιουργία υπερβολικού ουλώδη ιστού
  • Μειώνει τον μυικό σπασμό
  • Παρέχει μεγαλύτερη ευλυγισία στις αρθρώσεις και αυξάνει το εύρος κίνησης
  • Αυξάνει την αθλητική επίδοση, διαχειρίζεται αθλητικούς και εργασιακούς τραυματισμούς
  • Προάγει βαθύτερη και ευκολότερη αναπνοή
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία και μειώνει την πίεση του αίματος
  • Βοηθάει στην ανακούφιση από τον πονοκέφαλο
  • Αυξάνει την υγεία και την θρέψη του δέρματος
  • Βελτίωνει τη στάση του σώματος
  • Δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα
  • Διαχειρίζεται μυοσκελετικά προβλήματα
  • Συμβάλει στην μετεγχειρητική αποκατάσταση

Διανοητικά οφέλη 

  • Προωθεί την πνευματική ηρεμία
  • Προάγει μια χαλαρή κατάσταση πνευματικής εγρήγορσης
  • Βοηθάει στη ανακούφιση του νοητικού στρες
  • Βελτιώνει την ικανότητα αναγνώρισης των στρεσογόνων σημάτων, απαντώντας σε αυτά καταλλήλος
  • Βελτιώνει την ικανότητα για ήρεμη σκέψη και δημιουργικότητα

Συναισθηματικά οφέλη 

  • Ενισχύει το αίσθημα της ευεξίας
  • Μειώνει τα επίπεδα του άγχους
  • Δημιουργεί σωματική επίγνωση
  • Αυξάνει την επίγνωση της συσχέτισης του σώματος με το νου
  • Βοηθάει στη ψυχολογική αποδέσμευση με την μορφή γέλιου, δακρύων, στεναγμών, κίνησης και βαθειάς περισυλλογής